UPDATE 25 augustus:
De problemen met de mailprovider zijn opgelost.
---------------------------------
Door de installatie van Office 2010 als mail client is een probleem ontstaan met mijn mailprovider en de domeinnaam chido.nl.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiaay89VjLH1TAN1xbALTQi6txmc6JeHNI3jl4q6eY4KQcaVRD5QPUtb4JO6W9wCS3r7sMge3zQIH4HhMYuPea-nBO__k73gSGzkSW9KwAF1e80y5EIiZTwuZJZlxsc3_c6b0cxh9zjm1Dp/s320/geenemail.jpg)
Gevolg is dat verzenders van aan mij gerichte email, het bericht 'gebounced' (retour als onbestelbaar) krijgen. Een enkele mail bereikt mij wel, maar zeker niet alles. Om toch bereikbaar te zijn, is tijdelijk een Gmail-adres beschikbaar: [niet meer van toepassing]
De verwachting is dat het probleem morgen of overmorgen verholpen is. Excuses voor mogelijke overlast.
Overigens ben ik ook altijd bereikbaar via twitter (
@adviesCH) en
Google+
Plaatjes
http://pchulpnederland.nl/wp-content/themes/pchulp/images/email.jpg
Geen opmerkingen:
Een reactie posten